Direktlänk till inlägg 29 april 2009

Barnvagn!

Av Sussanne Johansson - 29 april 2009 06:43

I måndags hade jag kikat in en vagn i cykelaffären i Eksjö. Igår var det meningen att vi skulle in och titta på den. På jobbet bleb jag påmind om personalmöte! Typiskt! Då blir det ju inget med den vagnen! Bra pris, bra höjd och snygg!

Jag och Per kom i alla fall överens om att han skulle åka in och titta på den själv och se vad han tyckte om vagnen. Körde ner mej till skolan och sen iväg!


På mötet pratade vi om semestrar och kom fram till att det var kris vecka 29-32. Eva frågade om det var nån som kunde tänka sej att jobb. Givetvis var jag snabb med att säga att jag kunde hoppa in. Ska ju ändå gå hemma ett år sen så det är bara att passa på att jobba om man kan. Dess utom trivs jag så himla bra! En liten semester får jag, vecka 28 är jag ledig. För Pers del gjorde det ingenting. Vi får ingen alls ledighet tillsammans i sommar förutom de 10 dagar han har rätt till efterfödsel. Men det var som vi båda sa. Vi ska leva hela livet tillsammans så semester ihop kommer vi få ändå :)


Per hämtade mig efter mötet och sa att han tyckte vagnen var fin. Tyckte att hjulen var skrangliga/vickiga/satt löst och såg stora ut. Människan i affären hade i alla fall lovat att hålla vagnen en vecka. Vi har ju ändå rätt mycket räkningar och ska betala gräsklipparen.

Per menade på att om vi inte kunde köpa vagnen så kommer det ju fler tillfälle och det har han ju helt rätt i.

Och när vi kommer in genom dörren...vad står där då gömd bakom stallvagnen OM INTE VÄLDENS BÄSTA SNYGGASTE VAGN! Jag blev så himla glad och bara hoppa upp och ner och klappa i händerna och skratta! Du köpte den! haha köpte du den? Är det den!? haha DU KÖPTE DEN!!! Ser du...ser du så fin den är!!! Visst är den fin? Kan ni fatta hur glad jag blev :)

Så här ser stallvagnen ut som vi fick av våra snälla grannar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussanne Johansson - 24 juli 2009 19:06

Nu har jag jobbat min sista vecka. Det har varit lugnt och skönt på jobbet och inte spec mycket att göra. Jag har haft perfekta arbetstider! Har varit perfekt då jag i stort sätt känner mig som en slö fet fodhäst. Idag har vi avslutat dagen med ett b...

Av Sussanne Johansson - 19 juli 2009 12:19

Oj vad det var längesen jag skrev. Det har kanske inte hänt så jätte mycket sen sist. Men lite ska jag nog kunna uppdatera. Har ju varit lite slarvig med det. *Erkänner*   Nått som är himla skoj är att jag skaffat mig två brevvänner. Jag är ju medlem...

Av Sussanne Johansson - 1 juni 2009 20:48

Vill dela med mig av Åsas blogg och spec detta inlägg :) http://afn70.spaces.live.com/blog/cns!AC87EF1E6AA1E3F!1011.entry Har ni sett en duktigare 6-åring? Hon har hästar i blodådrorna! I söndags åkte Loke och Clintan till ett sommarbete en bra bit ...

Av Sussanne Johansson - 18 maj 2009 18:23

Här kommer lite bilder. Fick taget nya foto idag på magen. Är idag i vecka 23+1. Bebisen gör massor med väsen av sig hela dagarna, så mysigt. Fast att det är himla mysigt att vara gravid så längtar jag tills den lille är redo att komma ut :)   I lö...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards