Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Sussanne Johansson - 9 februari 2009 00:00

Enligt de BF uträkningar och veckoräknaingar som finns på nätet ska jag vara i v 6 idag (egentligen v 5+2).
Jag mår kanon fint. Mycket bättre än för nån dag sen! Mycket märkligt. För nån dag sen och ca två veckor tillbaka var inte alls roliga. Allt börja med att jag hade fruktansvärt ont i brösten. Ville knappt inte röra mig. Var till och med sugen på att sova i soffan just bara för att slippa gå i trappan! Symptomen som kom strax efter var den kända tröttheten. Om jag hade kunnat skulle jag inte velat annat än att äta, gå på toa och sova. Med sig i släpvagn kom det lite illamående och molvärk som inte var av denna värld. Men allt det där är borta. Går på toa och kissa gör jag mer än
vanligt, samt att jag är tok beroene av apelsin! Men annars inget, vilket är super skönt. Samtidigt är det lite läbbigt att inte känna av nått nu, så jag hoppas att den h*n är vid liv där inne.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards